sobota, 11 lutego 2012

Tak o wszystkim!

DOŁEK!!!

Tak trochę siedzę i myślę....... Hahahhah... myślę ;p
Co dziś? Sama nie wiem. W końcu sobota, tak długo wyczekiwana sobota. Ale kurcze nie jest wolna!
Muszę zrobić cholerne lekcje i jeszcze.... pouczyć się. Ale na serio xD.
W poniedziałek diagnoza z angielskiego, ze wszystkiego co weszło mi do tej mojej pustej główki. Myślę, że pójdzie mi... dobrze? Zobaczymy jak będą wyniki!


Ooo tak <33

Już niedługo walentynki. O jak mi się do nich nie śpieszy! Kurcze singiel ka jestem! I dobrze się z tym czuję. Pamelo w tej chwili muszę powiedzieć, że miałaś rację na temat "starszych chłopaków". Ale jakby tak mieć kogoś, to sytuacja od razu się zmienia. Ale już na ten temat CICHO! Jaki ja mam syf w pokoju! I kurcze jest taki problem bo nie chce mi się go sprzątać! Ale postanowiłam, że dziś zrobię wszystko a całą niedzielę będę się obijać. Zaraz zaraz... przecież ja ciągle się obijam... No dobra, pomińmy ten fakt. Nie jestem aż tak leniwa. AŻ TAK!  Każdemu się czasem nie chce nic robić. I to jeszcze w weekend. Jaki człowiek o zdrowym rozsądku zadaje prace domowe na dni wolne. Mamy tylko takie 2 dni odpoczynku, a jeszcze to leeeeciii, że wychodzi na to, że mamy jeden wolny wieczór! To kurde jest niesprawiedliwe!


I już po jutrze szkoła. Proszę... NIE! Kocham weekend, ale no co 10 miesięcy zdradzam je z wakacjami!
Taka natura :P
A z naturą żyje się w zgodzie!

                                                                                              Tak  dzisiaj coś mnie nosi. !
Jezuuu jak patrzę na te lekcje do zrobienia to dostaje dreszczy!
   

      Dziś słyszałam "w życiu jest wiele problemów, ale nie ma się czym martwic"- I kurcze dobrze powiedziane. Jakoś właśnie przechodzę przez taki okres, w którym jestem w takim dołku! Smutne piosenki, leżenie w łóżku pod kołdrą przez cały dzień, lub przed komputerem. Co do smutnych piosenek to tak mnie naszło na tą piosenkę
           

                                 No trzeba przyznać, jest genialna <3
 Ale wesołe piosenki też muszą być!. I tutaj dedyczek dla Ani, która tak samo kocha tą piosenkę jak ja!


                                                               Oioioioioooooo <333

No to co? kończę z tym na dzisiaj. Może pod wieczór jakąś notkę dam, ale to się zobaczy!

1 komentarz:

  1. Angela no widzisz w sprawie chłopaków to ja mam często rację :PP
    O ludzie nie dołuj mnie z tymi lekcjami.
    A weekend to nawet nie wiem kiedy mi zleciał XD

    ________________________________________
    www.Diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń