poniedziałek, 19 marca 2012

Podziękowania dla wszystkich :***

Na początku chciałabym powiedzieć ogromne dziękuje!! Dziękuje wam! Wszystkim, którzy czytacie mojego bloga i za te wszystkie maile, które od was otrzymuje!


Nie miałam pojęcia, że tak duże zainteresowanie przyciągnie mój blog, zakładając go myślałam, że będą go czytać tylko moi znajomi, myliłam się. Jeszcze raz dziękuje.

Dostałam nawet życzenia na walentynki, które były bardzo miłe, nie wiem czemu, ale właśnie teraz przeczytałam pocztę, i wszystkim chciałabym się odwdzięczyć tym postem! Śmialiście się, dziwiliście i czekaliście na więcej.

A wiele osób napisało "myślę, że nie jesteś taka gruba, jak on powiedział" hahah, no ubawiło mnie too <33

Duża ilość osób wczuło się, gdy pisałam o cierpieniu, opisywaliście mi swoje własne cierpienia i bóle, za co bardzo dziękuje. Mogłam się wczuć w wasz świat. Pisaliście, że jest wam mi żal, i że wysyłacie ogromne wsparcie na najbliższy czas. DZIĘKUJE!!

Zdziwiło mnie jeszcze jedno. Wiele osób powiedziało, że dodaje świetne posty i zdjęcia. Ale każecie mi dodawać moje zdjęcia, bo chcecie zobaczyć jak wyglądam. Jak miło jest mi to słyszeć. Lecz na razie nie mam takich fajnych zdjęć, które mogę dodawać. Ale poczekajcie do jutra, i zobaczcie na notkę o rowerach, dodam tam zdjęcia  z wyprawy, obiecuje. !!!!
               
                              
Jutro sprawdzian, a ja zamiast się uczyć piszę tutaj, dla was!

Ale to jest o wiele bardziej przyjemne niż kucie na pamieć historii Rzymu xDDD

Wiele osób każe mi też dodawać dzieła, czyli moje rysunki i prace na paznokciach. Chyba tak kiedyś zrobię, ale dajcie mi czas. :)))


I dostałam od was także 50 przypadkowych pytań, ale ja jestem taki leń i na razie postanowiłam odpowiedzieć na 10 pytań :))

1. Ulubiona nazwa perfum?
-Euphoria
2. Najlepsza przyjaciółka?
-Mam ich bardzo wiele
3. Ulubiony film?
-Nieproszeni goście
4. Ulubiony rodzaj gatunku filmowego
-horrory
5. Ulubione piosenki?
-Give it a go, she doesn't mine, jar of hearts, danza kuduro
6. Ulubiony kolor?
-niebieski
7. Ulubiony przedmiot szkolny?
-hahahhahahah
8. Ulubione zajęcia domowe?
-charakteryzacje, rysunek
9. Ulubione pasje?
-taniec <33
10. Ulubiony aktor?
-jest ich wieleeeee!


Może co kolejny post będę dodawać kolejne 10 pytań, zobaczymy zobaczymy :)

Dobra, kończę na dziś, trzeba się jeszcze chyba pouczyć <33


I jeszcze raz, dziękuje wszystkim! <333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz