czwartek, 16 lutego 2012

Dni AK!

Dziś nie było nauki! Dziś dzień Armii Krajowej! 


Dlatego dziś mieliśmy zajęcia na hali sportowej w gim nr 3. Zorganizowane były różne konkurencje sprawnościowe oraz takie, które wymagały troszkę myślenia. Ale przed pójściem na hale musieliśmy pójść jeszcze do mokisu. W mokisie razem z Kingą i Olą myślałyśmy, że uśniemy. Puścili film, który był na serio bardzo "senny". Dziś mieliśmy dużoo słodyczy, i PĄCZKÓW! Wszystkiego dobrego z okazji tłustego czwartku :)
Po oglądnięciu 50- minutowego filmu w końcu przeszliśmy na hale. Byłam przydzielona do jednej konkurencji. Razem z Kinią musiałam zawinąć Radzia w  papier toaletowy- konkurencja "mumia". Gdy krzyknęli "start" zabraliśmy się do roboty. Ja zaczęłam owijać głowę, ręce tak mi się trzęsły, że nie mogłam w spokoju go owinąć, w pewnym momencie papier mi się urwał, Radek mi pomógł, trzymał papier xD.
I gdy się trochę rozkręciło zaczęłam go kurdę owijać, mi i Kini dobrze poszło, skończyłyśmy go owijać, ale Radzi musiał jeszcze przeskoczyć w tym papierze 10 metrów, a na koniec musiał się rozwinąć sam tak, aby nie uszkodzić tego debilnego papieru. Radziu wystartował pierwszy, dobiegł pierwszy i rozwinął się pierwszy. WYGRALIŚMY TĄ KONKURENCJE! I git!

Po naszej wygranej razem z Kinią postanowiłyśmy iść do automatu po cole, i w tym momencie Kinga zasłynęła inteligencją xDDD

Wrzuciła 2 zł, i wpisała numer "63", bo chciała z rządku 63 wziąć cole, ale w tym rządku nie było żadnej coli, było pusto! Hahah, i jej zjadło 2 zł.

                   

                            


Dziś oglądałam sobie sztuczki magiczne i musiałam uczyć się do  kartkówki z chemii. Jak ja nie lubię się uczyć, ale na szczęście jutro piątek, postanowiłam, że zrobię se jutro lekcje, żeby mieć cały weekend wolny, i gra gitara.



                       
                                              Ten obrazek mnie rozwala hahahha, PEDOBER!


Teraz se troszkę poleniuchuje... Ostatnio coś bardzo lubię patrzeć się na mój sufit.... i ścianę, podłogę... drzwi xD   A to zawsze przed nauką. Buuuu.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz