sobota, 18 lutego 2012

Każdy dzień boli tak samo ;(

;((((



Nigdy nie przypuszczałam, że to tak długo będzie się ciągnęło. Nie wiedziałam, że będzie to aż tak bardzo trudne. Dochodzę do wniosku, że tak na prawdę nie miałam o niczym pojęcia. Najgorszy ból odgrywa tutaj niepewność. Chcesz tak bardzo zapobiec czemuś, ale ty tylko możesz patrzeć, i nikomu nie pomożesz. Ale nie możemy osunąć myśli z głowy, bo jakimś czasie zapomnienia i tak do nas wracają.

Każdy tak bardzo się śpieszy, ale wtedy najczęściej gubimy swoje drogi. Czy ja też swoją zgubiłam?
Niewinne pytania zamieniają się w wielki ciężar tajemnicy. Czasem taką tajemnicę nie można zataić. A najgorsze jest to, że patrząc prosto w oczy osobie, którą się kocha musimy kłamać upewniając, że nic innego nie wiemy.

Już dawno czułam się, że czegoś nie zrobiłam w swoim życiu. Po tak wielu latach pamieć wraca. Gdyby był sposób na cofnięcie czasu, tyle rzeczy bym zmieniła. Zawsze się mówi co się zrobi, jak się zrobi, ale nigdy nie zrobimy to tego tak, jak planowaliśmy od dawna. Ostatnio lubię po prostu zamknąć się w pokoju osiąść pod kołdrą wziąć ulubionego, starego misia i płakać. Miś to taki mój jedyny uważny słuchacz. Wiem, że się nie oddali.

"Tak trudno jest tracić kogoś, dla którego oddałabyś serce."

"Nie pozwól, aby ktokolwiek dał Ci wszystko, bo kiedy Cię opuści zostaniesz z niczym... "

"A hundred days have made me older 
since the last time that I saw your pretty face.
A thousand lies have made me colder
And I don't think I can look at this the same.
But all the miles that separate.
Disappear now when I'm dreaming of your face.
The miles just keep rollin'
As the people leave their way to say hello.
I've heard this life is overrated 
But I hope that it gets better as we go.
And when the last one falls
When it's all said and done
It gets hard but it won't take away my love."

<33333 ;/////

                         




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz