wtorek, 6 marca 2012

Dobry dobry dzionek :)

Ostatnio jakoś nie pisałam więc streszczę razem kilka dni.

Otatnio w szkole nie było źle. Wręcz przeciwnie. Nazbierało się nawet bardzo ładnych ocen. Obiecałam dziewczyną, że na jutro przyniosę lizaki. Nie wiem, czy mi się to uda :)
Na przerwach dziewczyny pożarły mi mojego lizaka!! No sru! Ja się pytam JAK?
Dziś mieliśmy wdż z panią Rubaszewską. I było zarąbiście. Nie było tam tematów takich jak w podstawówce. Wręcz przeciwnie mogliśmy normalnie i śmiało porozmawiać :) Bardzo lubię tą panią. Można z nią porozmawiać o wszystkim! Na wosie robiłam Pamelii kłosaa!

Jak mi się uda dodam zdjęcie, chyba jeszcze dziś.

Wczoraj razem z dziewczynami (Kasią i Pamelą) gdy wracaliśmy ze szkoły spotkaliśmy taką zbazowaną babcię, która podchodzi do wszystkich i pyta się, czy mamy może papieroska xDD. Specjalnie do niej  podeszliśmy a ta już podbiega i "dziewczynki macie może papieroska" a my tam brecht! xDD Później koło nas przeszła Pati. A Pamela do tej babci "ona ma papierosy: a ta babcia zaczęła ją gonic xDD Brecht na sali ;p


Dzisiaj było też fajnie, szkoła nawet spoko jest. Ale czasami. Na wf graliśmy w zbijaka, ale ja miałam zeza xD
Na matmie pani nas porozsadzała, Pamela usiadła do mnie. Cały czas gadaliśmy z chłopakami z tyłu, mianowicie z Bartkiem i Kubą, ale co to były za tematy, haha xD
Umówiliśmy się też na pewną sprawuszkę xD, z której muszę zrezygnować. No przykro mi. Ciągle łaskotałam Pamelę lub dźgałam ją długopisem po brzuchu, a ona nic mi nie mogła zrobić bo ja nie mam gilgotek. Ale potem znalazła na mnie dobry sposóc hahah (ale już nie powiem jaki) i straszyła mnie, że naśle na mnie pana w płaszczu, hahah a ja już wtedy "dobra, będę cicho" Jak dzisiaj się działy takie rzeczy, to ciekawe co będzie w poniedziałek. Już się doczekać nie mogę :)))

Daczego ja z Olą mamy ciągle takie dziwne myśli. Za każdym razem, Ola coś powie, i ja już myśl jedna w głowie i brecht razem z nią, dzisiaj przed matmę wyprawiałyśmy takie rzeczy, że masakra.

Dochodzę do takiego wniosku, że fajnie było je wszystkie poznac. Cała nasza piątka jest świetna. I uwielbiam je <3.

Co by to było, jakbyśmy się nie poznały? Mimo, że chodziłybyśmy do jednej kasy. Ale teraz jest dobrze, i tam nie myślę o innym :)

W TAKIM GRONIE CHCE SIĘ ŻYĆ!!










"

You are the most wonderful friend, in the entire human crowd, since apart from your tears, also you understand my sadness and tears..."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz