niedziela, 4 marca 2012

Choroba ma swoje zalety.

Oj ma, ma! Jestem chora :( ale i tak mogłam wyjść wczoraj. Poszłam w myszą i przyjaciółki do Peli, chcieliśmy zrobić sobie zupkę chińską, zaczęliśmy wpieprzać suchy makaron xD Mniam. Gdy zalaliśmy je wodą, i poczekaliśmy te 5 minut, myszka podnosi talerz i mówi: co to jest ku***?
A ten inteligent zapomniał wsypać przyprawy z torebek i te torebki pływały z makaronem. Mama Peli kazała jej sprzątać pokój. Gdy wzięła odkurzać chłopaki zaczęli wciągać mi i dziewczyną włosy xDDD Ale one były potem puszyste hahahah!

                                     

                                              

Oglądaliśmy film "requiem for a dream" i jest fajny. A nutka z tego filmu jest zaj******!! <33



I mam całą bluzkę do wyrzucenia ;/;/! Czemu? bo jest cała w salsie!!! Bo co to za jedzenie czipsów bez salsy! A potem debile zaczęli jeść salsę z mojej bluzki xDDD Hahah! Zdaję sobie sprawę, że na serio za nimi tęsknię. Dostałam propozycję przepisania się. Możliwe możliwe. Ale nie wiem czy teraz chcę zmieniać szkołę, mam jeszcze parę miesięcy do zastanowienia się. No i jeszcze wakacje! WYJEŻDŻAM NA SKLEP! Łiiii! Zarobię se. A tam nawet za nic można zarobić bardzo dużo!

Ale tak do szkoły to może nawet bym zmieniła, ale....

No tęskniłabym za moją klasą :( przecież tam są takie zaje***** osoby, że masakra. Ale w nowej szkole mam osoby, które są dla mnie jak rodzina. Więc? no nie wiem, mam dużo czasu, ale kiedyś trzeba
wybrać :(

Lekcyjki odrobione, wszystko do szkoły spakowane! Mam wolne! Chciałam na dwór iść, ale nie chcę mi się, źle się czuję :( Nie lubię być chora, choroba mnie męczy!


A ze sprawą "nie chcę mieć na razie chłopaka, bo jest mi on nie potrzebny" już skończyłam. Oj wy dwie potraficie mi uświadomić wieeele rzeczy. 


                        

                                  


                        





Moja paczka już PRZYSZŁA!! Łiiiii! Ale i tak dziewczyny powiedziały, że bluzę mi zabiorą! NIE DAM! MOJA ŚWIĘTOŚĆ! Hahahhahah, kocham was, pamiętajcie o tym <33333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz