niedziela, 3 czerwca 2012

Zmiana, natychmiast!

Jakoś daawno nie pisałam, nie miałam chęci. Już wątpię, że ktokolwiek czyta co jeszcze tu piszę. Moje życie? całkowicie się ostatnio zmieniło. Dobraaa, muszę opisać nockę spędzoną z Olą. Było świetnie, razem robiłyśmy se fotki, które były świetne, oglądałyśmy horrory, wpierdzieliłyśmy tyle kalorii, że masakra, a w nocy nagrywałyśmy bardzooo przerażające rzeczy na oli komórkę, które i tak potem usunęłam, stałyśmy wcześnie, poszłyszmy na tarasik, biegałysmy po podwórku w skarpetkach, ale co tam!

Nie mogę się doczegac wyjazdu na kolonie! W końcy spotkam ludzi, za którymi tak bardzo tęsknie :( Ostatnio  Olusią przypominałyśmy sobie stare czasy z kolonii, płakałam ze śmiechu, my serio jesteśmy powaleni! Wszyscy! Nie ważne że sprowadziliśmy policje na ośrodek, nie ważne ;d

Strasznie chciałabym sie wyprowadzic z mojego miasta, i byc blisko nich, mam już dośc życia tutaj, w tej dziurze! Mam dośc 'fałszywych przyjaciół'! Pieprzą mi tylko w życiu, i jak widac, świetnie się bawią, ale wale to!

A teraz parę słówek do osoby, która dobrze wie, że chodzi tu o nią. Przestań czytac w każdym moim słowie inne podteksty! Słyszysz to, co chcesz, i wmawiasz se to co chcesz, nie zając nawet moich relacji, obstawiasz już od razu coś, typu już nie chcę cię zanc, a tak na serio gówno wiesz. Mówisz i wypisujesz, że nie chcę się z tobą przyjaźnic, że ma  dośc ciebie, skoro se tak wmawiasz... czasami możesz posłuchac drugiej połówki, nie tylko siebie, ale cóż, teraz to ja mogę powiedziec "robisz to specjallnie, masz mnie w dupie, dajesz mi to do zrozumienia" I jak fanie? Nie wydaje mi się! Mam też uczucia, robotem nie jestem. I zamiast pisac se i obgadywac na gg, to może powiedz mi to prosto w oczy, co? Bo ja też mogę pieprzyc różnymi głupimi tekstami z żalem.

A kij w dupę z tym. Uśmiech proszę! :))))))
Tęsknie za wami, pamiętajcie, ale jeszcze niecały miesiąc, i pyk! zobaczę was, obym tym razem znów nie przekimała całej jazdy autobusem, bo zawsze omijało mnie najlepsze... grrrrrr

Kocham was, i bardzo tęsknię!! :(((((

4 komentarze:

  1. Ja czytam, I podoba mnie się twój blog. Nie przestawaj pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do siebie na rozdział trzynasty ;)
    www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do siebie na nowy ;3
    www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super post ;D
    Jeśli chcesz to mnie zaobserwuj a ja się odwdzięczę :)
    http://wszystko-to-co-modne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń