środa, 22 lutego 2012

Tęsknie za tym :((

Dzisiaj tak bardzo zatęskniłam za deską :( Zapomniałam o niej i wyrzuciłam w kąt :( A pamiętam moje pierwsze upadki, skoki i tak dalej. Bardzo fajna zabawa. Raz prawie z mostu nawet spadłam, ale to staaare dzieje, No cóż !
Pamiętam jak się na płaszczyznę jeździło, zarypiste miejsce. I Jeszcze z moją starą ekipą. Tak czasem wracają wspomnienia. Ja chcę na deskę ;//////



            

Ale na lato deskę już zawsze będę brała. I chcę na polanę jechać, aby pojeździć. I jeszcze ze starą ekipą. No to by było zarąbiście. Ale traki mam zjechane. Trzeba kupić nowe.. Grrrr ;/

             


Mogłam na święta poprosić o deskorolkę. Nie musiałabym kupować nowych części, ale mojej kochanej starej deski NIGDY nie wyrzucę, nigdy!! Bo to na niej wszystkiego się uczyłam i stawiałam pierwsze kroki!
Jazda na desce to takie oderwanie się od wszystkiego. Nie ważne, ile razy coś nie wyjdzie, ważne jak bardzo się staramy i przykładamy do tego, aby wyszło.


No ja chcę kurczę na deskę no!! jprdl! <33333

Już nie długo! I jadę na wiochę i spotykam się z przyjaciółmi, obiecuję! Spodziewajcie się! <3

2 komentarze:

  1. O no weź mi nie przypominaj <3
    W lato to ja w ogóle z deską moją wszędzie chodzę. Uwielbiam jak traki są mocno poluzowane bo się tak fajnie jeździ :PP

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, ale ja wolę jeździc wyczynowo xDD Datego muszę kupic nowe, a tak dra relaksu to warto poluzowac :) <3

    OdpowiedzUsuń