środa, 14 marca 2012

Love HIP-HOP

Walę balet, gimnastykę, kursy!!

Chcę tańczyć. Tak bardzooo za tym tęsknie, za wyjazdami kolonijnymi i dawaniem pokazów tanecznych młodziakom! Zapisuje się na zajęcia, już rodzicom mówiłam. Chcę tańczyć, hip-hop!! I BĘDĘ!

Co mnie tak ruszyło do tańców, muzyka, którą dziś słyszałam! Uwielbiam ją!

To ta nutka<333


Dziś miałam pusty dom i tańczyłam, nie wyszłam jeszcze z wprawy. Na początku po tak długiej przerwie byłam sztywna, ale jak się poniesiesz to odzyskasz to, co utraciłaś! <33

Ciągle i ciągle tańczę! Nawet teraz pisząc posta się ruszam xD

Do tańców wrócę potem, muszę iść i dowiedzieć się co i jak z tymi kursami!!



Rekolekcje-
Było fanie, chociaż zimnoo, Pameli zdrapywałam w kościele lakier z paznokci xD
Najfajniej było na w-f-ie. Tańczyłysmy z dziewczynami, haha, jak to w ogóle wychodziło. Potem siedziałam z Pamela na tym stołku co siedzi sędzia na siatce. Wysoko!

No nie chce mi się pisać, idę tańczyć!!

                                    
                                            W następnym wcielenie, chcę być kotkiem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz